LTStraipsnyje pateiktas naujas požiūris j integruotas studijas, apibrėžiama integruotos studijų programos sąvoka, išryškinamas mokymo ir mokymosi holistinis kelias, atliepiantis besikeičiančio veiklos pasaulio poreikius. Taip pat palyginti studijų programos kūrimo lygiai, analizuojami mokslininkų pasiekimai integruotų studijų programų kūrimo ir įgyvendinimo srityje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Integruotos studijų programos; Integruotas holistinis požiūris; Rezultatais grįstas mokymas; Tarpprograminė veikla; Programos; Segmentai; Efektyvios mokymo/si strategijos; Daugiadisciplininė; Sandara; Tolydi integracija; Integracijos stadijos; Komplementa-; Rusis integracijos būdas; Multidisciplininis būdas; Integracijos; Laiptai; Integrated curriculum; Integrated holistic approach; Learning outcomes; Synergetic learning; Seg-; Ments of curriculum; Effective learning strategy; Multidisciplinary structure; Continuous integration; Complementary approach; Multi-disciplinary approach; Stage of integration; The integration ladder.
ENThe article presents a new attitude towards the integrated curriculum; defines the conception of the integrated curriculum and highlights a holistic way of teaching and learning - reflecting the needs of the changing world. Study programme creation levels are compared, achievements of scientists in the field of the integrated curriculum programme creation and implementation are analysed. [From the publication]