LTStraipsnyje trumpai apžvelgiama lėlių teatro raida, lėlių teatro edukacinė svarba, tiriami mokytojų ir pradinių klasių moksleivių požiūrio į lėlių teatrą ypatumai. Nustatyta: nors mokymo programose konkrečiai apie lėlių teatro veiklą nerašoma, bet kūrybingas mokytojas randa būdų, kaip tą veiklą pasitelkti papildomo ugdymo pamokose ar popamokinėje veikloje. Tyrimas parodė, kad moksleiviai nori lėlių teatro veiklos. Akcentuojamas kūrybiškos asmenybės ugdymas, moksleivių ir mokytojų kūrybinis bendradarbiavimas. Tik kompetentingas, ieškantis mokytojas geba lėlių teatro elementus integruoti į skirtingus mokomuosius dalykus, skatina ir stiprina pradinių klasių moksleivių kūrybinės saviraiškos poreikį. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Comparative analysis; Creativity; Kūrybiškumas; Lyginamoji analizė; Lėlių teatras; Mokytojų ir moksleivių požiūris; Puppet theatre; Teacher's and pupils' attidute; Comparative analysis; Creativity; Kūrybiškumas; Lėlių teatras, lyginamoji analizė; Mokytojų ir moksleivių požiūris; Puppet theatre; Teachers and pupils attitude.
ENThis article briefly reviews puppet theatre development, its educational importance and peculiarities of teachers' and primary school pupils' attitude towards puppet theatre. The survey, which was made at 3 schools of Pakruojis and Pasvalys districts, showed that though teaching programs do not particularly mention puppet theatre activities, a creative teacher can find the ways to invoke this activity during additional education lessons or after-school activities. The analysis showed that the respondent pupils want to have puppet theatre activity at school and they trust their teachers. The development of creative personality, creative cooperation between pupils and teachers is emphasized. Only a skilful and inventive teacher is capable of integrating puppet theatre elements into different teaching subjects; he/she stimulates and intensifies pupils' need for self-expression. [From the publication]