Lietuvos mados pramonė: partnerystės filosofijos diegimas tiekimo grandinėje

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos mados pramonė: partnerystės filosofijos diegimas tiekimo grandinėje
Alternative Title:
Fashion industry in lithuania: applying partnership philosophy in the supply chain management
In the Book:
Kultūros industrijos: iššūkiai ir perspektyvos / sudarytoja: Jūratė Svičiulienė. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2008. P. 130-148
Summary / Abstract:

LTEfektyvus tiekimo grandinės valdymas yra itin svarbus gaminant ir parduodant trumpo gyvavimo ciklo produktus, ypač tokius, kaip mados prekės, kurių gyvavimo ciklas nuolatos trumpėja, darydamas įtaką nuolatiniam naujų produktų poreikiui. Globalizacija ir pigios darbo jėgos paieška įtakojo vis didėjantį drabužių tiekimo grandinės sudėtingumą ir susiskaldymą. Produkto kūrėjai, pardavėjai ir gamintojai jau seniai nėra toje pačioje geografinėje vietovėje ar toje pačioje organizacijoje. Dažniausiai jie išsidėstę skirtingose valstybėse ar įmonėse, kurioms daro įtaką kalbos, kultūros, verslo tikslų skirtumai. Nors toks skirtingų sugebėjimų pritraukimas sumažino paties produkto kaštus, jis žymiai padidino tiekimo grandinės sudėtingumą, tuo pačiu produktų savybių kompleksiškumą, nekokybišką vartotojų poreikių tenkinimą. Straipsnyje nagrinėjama Lietuvos drabužių pramonės įmonių logistinė praktika ir partnerystės samprata šių įmonių tiekimo grandinėje. [Iš leidinio]

ENAn Effective supply-chain management is very essential in the market of short life-cycle of products, among which we could identify fashion products. It should be noted that this cycle tends to become even shorter due to seasonality, globalisation and consumer preferences. Globalisation and the search for cheaper labour force affected the complexity and disparity of the supply-chain structure. It becomes more evident that product designers, manufacturers, wholesalers and retailers do not operate in the same geographical area or in the same organisational structure. Usually, they are located in different countries where discrepancies in language perception, culture and business operations take place. The survey was conducted in 2006 amongst the biggest producers and retailers in the fashion industry on the Lithuanian market to determine the way they implement partnership philosophy in their supply-chain management. The results of the survey will be further applied in constructing the hypothetical model for improving the partnership idea amongst the fashion industry partners for the Lithuanian market. [From the publication]

ISBN:
9789955333722
Related Publications:
Marketingas / Vytautas Pranulis, Arvydas Pajuodis, Sigitas Urbonavičius, Regina Virvilaitė. Vilnius : Garnelis, 2008. 602 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/18216
Updated:
2013-04-28 18:50:33
Metrics:
Views: 29
Export: