Formation of competitive strategic decisions in ICT development conditions

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Formation of competitive strategic decisions in ICT development conditions
Alternative Title:
Konkuravimo strateginių sprendimų formavimas ITT plėtros sąlygomis
In the Journal:
Socialiniai tyrimai [Social Research]. 2008, Nr. 3 (13), p. 58-67
Summary / Abstract:

LTInformacijos amžiui būdingi dinamiški pokyčiai turi lemiamos reikšmės verslui. Organizacijos turi greitai prisitaikyti prie sparčiai kintančių aplinkos sąlygų ir veiksmingiau panaudoti turimą potencialą. Nagrinėjama aktuali mokslinių tyrimų kryptis yra skirta pokyčių valdymo ITT plėtros sąlygomis ir konkuravimo strateginių sprendimų formavimo problemoms spręsti atsižvelgiant į naujus iššūkius, kuriuos lemia žinių ekonomikos formavimasis ir internacionalizacijos procesai versle. Įvairūs požiūriai, nagrinėjantys pokyčių valdymą ir su tuo susijusių sprendimų formavimą skirtingai interpretuoja ir vertina ITT iššūkius. Todėl kyla klausimas: kuris požiūris tiksliau ir visapusiškiau atspindi ir perteikia tikrovę? Šiam probleminiam klausimui spręsti buvo pasiūlyti konkuravimo strateginių sprendimų formavimo ir pokyčių valdymo sprendimų paieškos modeliai, kurie sukuria reikiamas prielaidas organizacijų valdymui tobulinti globalizacijos ir žinių ekonomikos sąlygomis. Konkuravimo strateginių sprendimų formavimo modelis pasižymi objektyvesniu ir tikslesniu vertinimu, su- daro prielaidas nustatyti organizacijos stipriąsias ir silpnąsias sritis, formuoti pagrįstus strateginius sprendimus ITT pokyčių nulemtoje aplinkoje. [Iš leidinio]

ENOne of the most important research objects in comprehensive theories of strategic management for theoreticians and representatives of business is making appropriate competitive strategic decisions and achieving competitive advantage in a dynamic and uncertain business environment. However, while the schemes for evaluation and selection of alternative decisions are given much attention in the strategic management literature, attention given to specific implementation and practical application of competitive strategic decision methods is not sufficient. The research was targeted on the creation of the model of formation competitive strategic decisions and an ability to solve business change problems in practice by using good ICT practice cases. [From the publication]

ISSN:
1392-3110; 2351-6712
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/18205
Updated:
2021-01-10 16:37:33
Metrics:
Views: 31    Downloads: 1
Export: