LTEgzistuoja prieštaringa samprata, kad mažiau verslios kaimo vietovės negali vystyti savo ekonominės ar socialinės infrastruktūros. Erdvės teorijos apie urbanizavimo lygį ir regionų vystymosi ypatumus pakeitė supratimą, kad kiekviena šalis su specifiniais gamtos, ekonomikos, socialiniais ir kitais bruožais turi pasirinkti savo būdą tapti konkurencinga. Kartais regioniniai produktai gali iš naujo sudominti turistus ir tokie regionai gali gauti naują impulsą iš padidėjusių turizmo srautų. Straipsnyje pateikiama konceptuali turizmo paslaugų vystymo kaimo vietovėse analizė. Paslaugų valdymo efektyvumas apima turizmo paslaugų paklausos ir kokybės rodiklius. Regioniniai produktai tampa svarbiu faktoriumi, praplečiančiu pačių turizmo paslaugų turinį, be to, jie formuoja optimalią pasiūlą šiuolaikiniams turistams. Kaimo regionų vystymosi sąlygos (verslumas, informacinės technologijos, turistinių paslaugų įvairovė ir kokybė) - tai kultūros ir marketingo koncepcijų vystymo pagrindas, apimantis vartotojų paklausos struktūrą. Turizmo paslaugų vadybos sistemos efektyvumas yra orientuotas į turizmo funkcionalumą. Perspektyvoje specialių resursų įdiegimas sukurs sąlygas juos naudoti atskiruose regionuose. Turistinės įmonės taiko modernias valdymo technologijas ir šiems tikslams rengia specialistus, stengiasi rasti naujus vadybos būdus ir juos diegti erdviniame marketinge. Turizmo paslaugų sistema sėkmingai kuria atitinkamą paslaugų kokybės ir asortimento paklausą. Savo ruožtu, didelės pajamos iš turizmo paslaugų sistemos priklauso nuo diversifikuotų paslaugų. Turizmo sektorius yra labiau orientuotas į paslaugas ir reikalauja paslaugų įvairovės erdvėje.
ENPaper presents the analysis about the conceptual issues of developing tourism service system at rural areas. The efficiency of service management covers the implications about the demand of tourism services and their quality measurements. Regional products become the important issue to enlarge the services content and to create originated supply for modern tourists. The regional derivatives of local products which are the object of cultural heritage serve to implement marketing concept oriented to target market with customers' needs variety. Tourism service management effectiveness covers interdisciplinary perspective with implementation of special resources with their impact complexity to selected region. Business entities with specific structure of human resources, special managerial decisions try to stimulate effectiveness of their adoption to environmental peculiarities, operational and strategic business management and decisions upon space marketing. [From the publication]