LTStraipsnyje nagrinėjamas jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių požiūris į pradinių klasių mokytojo pagalbą, sprendžiant jų konfliktus su bendraklasiais iš globos namų; pradinių klasių mokytojų patirtis ir išgyvenimai, teikiant pagalbą mokiniams, konfliktuojantiems su bendraklasiais iš vaikų globos namų. Straipsnyje pateikiamas pradinių klasių pedagogo (teorinis hipotetinis) veiklos modelis, padedantis reguliuoti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų iš globos namų socialinius konfliktus su bendraklasiais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Konfliktas; Konfliktine situacija; Vaikų socialinis konfliktas; Socialinė pedagoginė pagalba; Teorinis modelis; Conflict; Situation of conflict; Children's social conflict; Social pedagogical help; Theoretical model.
ENFor the research we have chose two groups of respondents, namely, elementary school teachers, who have children from foster homes in their classes; younger school-age students, who have children from foster homes among their classmates at general education schools. Aim for our scientific research is to create theoretical model for elementary school teachers provide solving social conflicts of younger school-age children from foster homes with their classmates. [From the publication]