LTŠiuolaikinėje visuomenėje vykstantys pokyčiai sąlygoja nuolatinį novacijų poreikį. Projektinės veiklos efektyvumas organizacijų lygmenyje, jo įtaka pedagogų kompetencijai, kvalifikacijos kėlimui nagrinėtas įvairių mokslininkų darbuose. Projektų metodas pripažintas kaip pedagogų meistriškumo - kūrybiškumo ir interpretacinių gebėjimų - ugdymo būdas, kaip priemonė naujovių diegimui, problemų sprendimui. Projektinės veiklos patirties organizacijose apibendrinimas leistų objektyviau vertinti švietimo organizacijų tikslų įgyvendinimo lygį bei numatyti galimus pokyčius. Tyrimo tikslas - ištirti Šiaulių miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų požiūrį į projektinę veiklą - buvo siekiamas įgyvendinti numatytais uždaviniais: identifikuoti projektinės veiklos ypatumus; nustatyti ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų dalyvavimo projektinėje veikloje galimybes ir aktyvumą; išsiaiškinti ikimokyklinių ugdymo įstaigų pedagogų požiūrio į projektinę veiklą ypatumus. Straipsnyje pateikiami konkretaus švietimo vadybos diagnostinio tyrimo rezultatai. Pagrindinis empirinės informacijos šaltinis tyrime buvo Šiaulių miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų (268 respondentai) nuostatos apie projektinę veiklą. Teoriniame lygmenyje analizuojamos projektinės veiklos sampratos, išskiriami pedagogų novacijų diegėjų tipai ir jų nuostatos, aprašomos ikimokyklinio ugdymo įstaigų dalyvavimo projektinėje veikloje galimybės ir aktyvumas. Atlikta tyrimo analizė parodė, jog Šiaulių miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogams būdingos novatoriaus, ankstyvųjų diegėjų ir ankstyvosios daugumos novacijų diegėjų tipus apibūdinančios nuostatos.
ENThe article presents the results of a particular diagnostic research of education management. The main source of empiric information in the research was the attitudes towards project activities of the teachers (268 respondents) of pre-school education institutions of Giuliani city. The conceptions of project activities have been analysed at the theoretical level, the types and attitudes of teachers implementers of innovations have been distinguished, the activity and opportunities of participation in project activities of pre-school education institutions have been described. The performed analysis of the research has showed that the attitudes describing the types of innovator, early implementers and implementers of innovations of early majority are characteristic to the teachers of pre-school education institutions of Giuliani city. [From the publication]