LTUžsienio kalbos mokymo(si) proceso sėkmė pirmiausia priklauso nuo sėkmingo mokymo(si) metodų ir būdų pa(si)rinkimo. Tinkamus mokymo(si) metodus ir būdus galima parinkti tik tada, kai atsižvelgiama į studentų motyvacijos lygį, mokymosi stilių ir intelekto tipą. Straipsnyje pateikiama išsami mokymo(si) proceso sėkmę lemiančių faktorių analizė. Supažindinama su trijų šiuolaikinių plačiai naudojamų anglų kalbos mokymo(si) krypčių – komunikacinio kalbos mokymo (Communicative Language Teaching), užduotimis grįsto kalbos mokymo (Task-Based Learning), integruoto dalyko ir užsienio kalbos mokymo (Content and Language Integrated Learning) – pagrindiniais principais, jų taikymu praktikoje, šių mokymo(si) krypčių užduotimis ir jų specifika, jų privalumais ir trūkumais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Poreikiai; Motyvacija; Mokymosi; Stilius; Kompetencija; Intelektas; Komunikacinis; Kalbos mokymas; Integruotas dalyko ir užsienio; Needs; Motivation; Learning style; Intelligence; Competence; Communicative Language; Teaching; Task-Based Language Teaching; And Content; And Language Integrated Learning.
ENThe article reviews modern approaches in English Language Teaching (ELT): Communicative Language Teaching (CLT), Task-Based Language Teaching (TBLT), and Content and Language Integrated Learning (CLIL). It presents the definition, analysis and evaluation of the teaching/ learning process and the factors determining its success: students’ needs, motivation, learning style, and type of intelligence as well as teachers’ competences. [From the publication]