LTŠiame straipsnyje analizuojamos studijų kurso vertinimo problemos atvirojo mokymosi koncepcijos rėmuose: pristatomas vieno konkretaus mišrių studijų kurso kokybės vertinimo atvejis. Tyrimo centru laikomas atskiras studentas ir iš jo perspektyvos mėginama pažvelgti į kursą kaip į naujų studijavimo galimybių atsivėrimą. Be to, čia apibrėžiami atvirojo mokymosi idėjai pritaikyti kurso kokybės vertinimo kriterijai ir rodikliai, ir jais remiamasi vertinant atskirą universitetinių studijų kursą, teikiamą mišriuoju būdu. [Iš leidinio]
ENThis paper analyses problems of course evaluation in the frame work of open learning. It introduces the process of quality assessment of one specific blended learning course. The centre of research is an individual student. From his perspective, an attempt is being made to look at the course as an opening to new study possibilities. In addition, the paper defines criteria and indicators of course quality assessment that are employed for the concept of open learning. These criteria and indicators are employed in the evaluation of a separate course of university studies that is provided by means of blended learning. [From the publication]