LTŠiuolaikinėje visuomenėje ypatingą reikšmę įgyja edukacinės bei socialinės novacijos ir jų diegimas, edukacinėms paslaugoms keliami vis didesni kokybės reikalavimai. Pedagoginė veikla turi atliepti poreikį ugdyti profesinei veiklai reikalingus įgūdžius ir kompetencijas. Siekiant tobulinti ir didinti studijų patrauklumą Šiaulių kolegijoje, atlikta edukacinių paslaugų kokybės analizė, atsižvelgiant į studijuojančiųjų nuomones ir vertinimą: siekiama suprasti, kaip edukacines paslaugas vertina, kokias nuostatas į mokymą(si) subjektyviai konstruoja kolegijos studentai. Atlikto tyrimo tikslas - atskleisti edukacinių paslaugų kokybės analizės ypatumus subjektyviu studentų požiūriu. Apklausoje dalyvavo 106 Verslo ir technologijų fakulteto dieninių bei neakivaizdinių studijų studentai. Gautų rezultatų analizė atskleidė, kad Šiaulių kolegijoje aktualizuojama mokymosi paradigma: mokymo procese diegiami aktyvieji mokymo metodai, akcentuojamas nuolatinis interaktyvus ryšys su praktika, darbo rinka. Dauguma studentų akcentuoja savo gebėjimą dirbti komandoje ar (priklausomai nuo situacijos) savarankiškai priimti sprendimus. Mokymosi procese pabrėžiama praktinės darbo vietos svarba. Išryškėjo dvi studentų teiktų pasiūlymų grupės: įvairių modernių mokymosi metodų panaudojimas, į praktiką ir profesinę aplinką orientuotų užsiėmimų vedimas. Kolegijos studentų nuomonė atitinka šiuolaikines, modernias edukacines idėjas.
ENThis article is a study of an universal dilemma of instruction and learning. Instruction is a conveyance of knowledge that students have to accept and to learn while learning is orientated to the activity of students. The data of this study reveals that respondents have a need for learning that is essential for up-to-date demands of labour market. Because of that we can state that the opinion of Šiaulių kolegija students agrees with modern ideas of contemporary education. [From the publication]