LTStraipsnyje remiantis kiekybine ir kokybine analize aptariami publicistinio stiliaus dialoginių tekstų sakinių vartojimo polinkiai, gilinamasi į jų struktūros pokyčius, ypač į sakinio ilgį. Gauti statistiniai duomenys lyginami su atitinkamais monologinių tekstų parametrais. Išskirtos dvi dialoginių tekstų grupės. Nustatytas teksto tematikos poveikis sakinių struktūrai, jų ilgiui, atskirų tipų sakinių dažniui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Publicistinis stilius; Dialoginiai; Tekstai; Sakinio struktûra; Sakinio ilgis; Publicistic style; Dialogue texts; Structure; Of the sentence; Length of the sentence.
ENThe article deals with usage inclinations of publicistic style dialogue texts, based on quantitative and qualitative analysis. The attention is paid to their changes of structure, and especially to the length of the sentence. The statistic data obtained are compared with parameters of corresponding monologue texts. Two dialogue text group are distinguished. The influence of text subject on the structure of sentences, their length and separate types of sentence frequency is defined. [From the publication]