LTStraipsnyje analizuojamos vertės vartotojui kūrimo bei santykių vystymo procesų sąsajos. Jame apžvelgiama santykių nauda, kaip vertės vartotojui dedamoji, santykių su vartotojais vystymo procesas bei jo etapai, vertės vartotojui kūrimo procesas santykių marketingo kontekste bei pateikiamas vertės vartotojui kūrimo ir santykių su vartotojais vystymo procesus integruojantis modelis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Vertė vartotojui; Santykių marketingas; Vertės vartotojui kūrimo procesas; Santykių gyvavimo ciklas; Consumer; Perceived value; Relationship marketing; Consumer perceived value creation process; Relationship life cycle.
ENThe article analyses the links between the consumer perceived value creation and relationship development processes. It overviews relationship profitability as a constituent of consumer perceived value, consumer relationship development process and its stages, the process of consumer perceived value creation within the context of relationship marketing and presents the model integrating the processes of consumer perceived value creation and consumer relationship development. [From the publication]