LTŠiame straipsnyje akcentuojama elektroninės bankininkystės paslaugų vartotojo elgsenos supratimo svarba ir įtaka šių bankų paslaugų plėtrai. Pirmiausia aptariami mokslinėje literatūroje esančių tyrimų šia tema rezultatai. Vertinama, ar Lietuvos komerciniai bankai galėtų pritaikyti kitų šalių patirtį plėtodami elektroninės bankininkystės paslaugas. Siekiant identifikuoti Lietuvos komercinių bankų klientų elgsenos ypatumus elektroninės bankininkystės paslaugų atžvilgiu, buvo atlikta bankų klientų apklausa. Apibendrinant galima teigti, kad bankai turi galimybių pritraukti ir išlaikyti elektroninės bankininkystės paslaugų vartotojus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bankai; Elektroninė bankininkystė; Vartotojo elgsena; Banks; Electronic banking services; Consumer behavior.
ENThe article highlights the importance of the understanding behaviour of e-bank users and its influence of the development of such services. First, the results of studies described in scientific literature are discussed. The author evaluates whether commercial banks of Lithuania will be able to use experience of other countries while developing e-bank services. In order to identify particularities of customers of Lithuanian e-bank, the author surveyed bank customers. In general, we can maintain, that banks have possibilities to attract and maintain users of e-bank services.