Demokratėjančios visuomenės poveikis pradinei mokyklai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Demokratėjančios visuomenės poveikis pradinei mokyklai
Alternative Title:
Impact of a more democratic becoming society on the primary school
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTVisuomenėje vykstantys pokyčiai pirmiausiai didžiausią įtaką daro vaikams. Ne išimtis ir mūsų šalies posūkis į demokratiją. O šiai sistemai būdingos ne vien teigiamybės, bet ir įvairios problemos. Šių dienų pradinukas irgi jau nebe toks, koks buvo prieš 15–20 metų. Straipsnyje, remiantis mūsų ir vokiečių tyrimais, aptariami visuomenės pokyčiai, darantys įtaką vaikams, ir tų pokyčių priežastys. Jų pagrindu formuluojamos pagrindinės Lietuvos pradinės mokyklos kitimo gairės. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Demokratinė visuomenė, pradinė mokykla, mokytojo padėjėjas, pradinės mokyklos kaita, dvasinės vertybės; Dmokratinė visuomenė; Pradinių klasių mokinių bruožai; Pradinė mokykla; Pradinės mokyklos kaitos tendencijos; Visuomenės poveikis pradinei mokyklai; A democratic society; Change on public primary school; Democratic Society, a primary school, teacher assistant, primary school change, spiritual values; Features of primary school children; The primary school; Trends in primary school.

ENThe changes occurring in a society have the greatest and most noticeable impact on children. Our ountry's turning toward democracy with its advantages and drawbacks is not an exception from the above-mentioned process. Therefore, the contemporary primary school pupil is not the same as his predecessors 15–20 years ago. The article, on the basis of research data obtained by Lithuanian and German researchers, deals with these changes and their causes. The research data is also the basis for forming the main guidelines for Lithuanian primary school development. [From the publication]

ISSN:
1392-0499
Related Publications:
Šių dienų pradinukas ir jo ugdymo problemos / Antanina Grabauskienė. Pedagogika. 2001, 48, p. 110-115.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/15731
Updated:
2018-12-17 11:41:29
Metrics:
Views: 30    Downloads: 5
Export: