LTKlientų lojalumo sąvoka ir klientų lojalumo programos dažnai analizuojamos mokslinėje ir verslo literatūroje. Nepaisant to, kad nuolaidų ir lojalumo pasiūlymai tapo vienu svarbių marketingo strategijos įgyvendinimo instrumentų didžiojoje dalyje verslo segmentų, verslo įmonės pasigenda empirinių tyrimų, pagrindžiančių šių instrumentų efektyvumą. Bankai, konkuruojantys mažmeninėje Lietuvos rinkoje, naudoja CRM įrankius taktiniams veiksmams aptarnaujant klientus numatyti ir vykdyti, kai kurie jų informuoja savo klientus dėl galimybės tapti vienos ar kitos lojalumo programos nariu. Lojalumo programos dalyviai viliojami finansinėmis nuolaidomis, dovanomis, jiems siūloma naudotis keletu banko siūlomų finansinių produktų pigiau. Šiame straipsnyje apibendrinta teorinė medžiaga, analizuojanti finansinio sektoriaus klientų lojalumą, atliekamas mažmeninėje rinkoje veikiančių bankų lojalumo programų vertinimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Lojalumas; Lojalumo programos; Mažmeninė bankininkystė.; Loyalty; Loyalty programmes; Retail banking.
ENThe concept of customer loyalty and customer loyalty programmes are quite frequently analyzed in scientific and business literature. Despite the fact that discounts and loyalty offers became among the most important instruments for implementation of marketing strategies at most business segments, business enterprises still need empirical studies, substantiating the efficiency of the instruments. The banks, competing on the retail market of Lithuania, use the CRM tools for planning and execution of their tactical activities when servicing customers, some of them inform their customers on a possibility to become a member of one or another loyalty programme. Loyalty programme members are lured by financial discounts and gifts, they are offered to use several financial products, provided by the bank for a smaller amount. The article analyzes the summarized theoretical materials, analyzing the customer loyalty in the finance sector and evaluates the loyalty programmes, applied by the banks, operating on the retail market.