LTKokybės valdymo sistemų įdiegimas leidžia organizacijoms apibrėžti ir valdyto procesus, kurie užtikrina vystymą ir gamybą produktų, puikiai užtikrinančių klientų lūkesčius ir poreikius. Tyrimo tikslas formuluojamas klausimu: kokiais esminiai principais reikia vadovautis, pasirenkant tinkamiausią verslo proceso valdymo modelį kuriant organizacijoje kokybės valdymo sistemą? Procesinio požiūrio į organizacijos veiklą suvokimas ir funkcinio valdymo atsisakymas yra viena iš perspektyvių krypčių pagerinti organizacijos valdymą, nes ji eliminuoja skyrių ir hierarchinių lygių bendradarbiavimo kliūtis ir leidžia kompanijos darbuotojams pasiekti geresnių rezultatų. Efektyvus procesų valdymas pagerina organizacijos gebėjimą dalyvauti, valdyti ir atsakyti į rinkos pokyčius ir padidinti verslo galimybes. Tokiu būdu kompanija sumažina neefektyvumą ir klaidas, kurios atsiranda, atliekant nereikalingą darbą. Sėkmingesnis procesų valdymas įgalina dokumentuoti, analizuoti ir modeliuoti kritinius procesus, supaprastintų informacijos srautus, nuo kurių priklauso šie procesai ir padidinti klientų ir partnerių pasitenkinimą. Vienas iš būdų įdiegti efektyvią kokybės valdymo sistemą praktikoje yra integruoti programinę įrangą į organizacijos valdymo procesą. Tyrimo rezultatai išsamiai parodo vadybininkų iniciatyvą ir jų aktyvų dalyvavimą kokybės valdymo sistemoje. Yra labai svarbu, kad pajuntamas pozityvus požiūris, taip pat tai, kad kokybės valdymo sistema gali būti integruota naudojant verslo procesų projektavimo priemones.
ENThis paper discusses importance of quality management system and of process approach in organization management, and analyzes peculiarities of classification, assessment and management of business processes. The paper discusses experience of the implementation of business process management system gained by Lithuania and foreign countries and analyzes difficulties faced by the organization before making a decision to acquire a process management system. Authors of the paper state that functional and beneficial quality management system can be developed faster and in a more qualitative manner when using software. [From the publication]