Tarptautinis verslas. Tarptautinės vadybos įvadas : vadovėlis aukštųjų mokyklų studentams

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Tarptautinis verslas. Tarptautinės vadybos įvadas: vadovėlis aukštųjų mokyklų studentams
Publication Data:
Vilnius : Technika, 2008.
Pages:
415 p
Notes:
Bibliografija.
Summary / Abstract:

LTTarptautinio verslo ir jo raidos reikšmingumą nulemia ta aplinkybė, kad tarptautinio verslo plėtojimas sąlygoja gebėjimus spartinti mokslo ir technologijų pažangą, ieškoti ir įgyvendinti naujas galimybes didinti ekonomikos efektyvumą, skleisti naujas vertybes ir visose gyvenimo srityse realizuoti pažangias humanistines ir demokratines orientacijas bei perspektyvias socialines ir kitas technologijas. Išskirtinis šio vadovėlio bruožas yra tas, kad jame itin detaliai išdėstyta medžiaga, skirta tiems tarptautinio verslo, jo raidos ir plėtojimo klausimams, kuriems tradicinėje literatūroje dėl įvairių priežasčių yra skiriama nepakankamai dėmesio, arba tiems klausimams, kuriems reikia naujo suvokimo atsižvelgiant į naujausius tarptautinio verslo raidai ir plėtrai įtakos turinčius veiksnius. Šis vadovėlis yra skirtas kompleksiškai išdėstyti studijoms būtiną medžiagą apie naujausius tarptautinio verslo ir jo raidos reiškinius bei apie esmines jo plėtojimo aktualijas; žinoma, studijose turėtų būti naudojamasi ir kita literatūra, įskaitant ir tarptautiniam verslui skirtą tradicinę vadovėlinę literatūrą. Vadovėlyje prioritetinis dėmesys skiriamas tiems klausimams, kuriems nagrinėti ir spręsti reikia vadybinio profilio tyrimų, nes šie klausimai, kaip visuma, yra priskirtini tarptautinės vadybos tematikai ir problematikai. Tarptautinio verslo bei jo plėtojimo problemos šiame vadovėlyje nagrinėjamos tarptautinės vadybos tobulinimo bei tarptautinės vadybos priemonių taikymo požiūriu.Reikšminiai žodžiai: Tarptautinis verslas; Tarptautinė vadyba; Valstybės politika; Verslo internacionalizavimas; Inovacijos; Inovacijų vadyba; Tarptautinis marketingas; Žmogiskieji ištekliai; International Business; International Management; Government policy; Internationalization; Innovation; Innovation Management; International Marketing; Human Resources.

ENThe significance of international business and its evolution is determined by the fact that the development of international business conditions the capabilities to accelerate scientific and technological progress, search for and realise new opportunities to increase economic efficiency, disseminate new values and realise advanced humanistic and democratic orientations as well as promising social and other technologies in all spheres of life. The exceptional feature of this study book is that the material is presented in particular detail. The material focuses on those issues of international business, its evolution and development which are paid not enough attention in traditional literature for various reasons or on those issues which need to be perceived anew with regard to the latest factors influencing the evolution and development of international business. This study book gives an integrated presentation of the material about the most recent phenomena of international business and its evolution as well as the key topicalities of its development, which is necessary for studies. Certainly, students should also use other literature, including traditional study books on international business. The study book gives priority to those issues examination and solution whereof requires a managerial profile research, because these issues as a whole are attributed to the topics and problems of international business. The problems of international business and its development are analysed in this study book from the point of view of the improvement of international management and application of international management measures.

ISBN:
9789955283317
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/14625
Updated:
2020-02-27 20:38:55
Metrics:
Views: 167
Export: