LTStraipsnyje, remiantis Lietuvos Respublikos ir tarptautiniais teisės aktais (Vaiko teisių Konvencija, Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymas), tyrimais (Švietimo ir Mokslo Ministerijos tyrimas "Užsieniečių vaikų ugdymo organizavimas Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose"), Europos Tarybos dokumentais (Vienos aukštųjų sluoksnių susirinkimas) kita moksline literatūra bei ekspertine apklausa, analizuojamas profesionalų socioedukacinei pagalbai rengimo lygis bei patirtis sociokultūrinės įvairovės valdymo klausimais; šiuolaikinės visuomenės požiūris į sociokultūrinės įvairovės pažinimo bei valdymo svarbą. Remiantis atlikto tyrimo duomenimis, aptariama Lietuvos pedagogų bei kitų asmenų, dirbančių socioedukacinėje sistemoje nuomonė apie profesionalų rengimo socialinės įvairovės klausimais patirtį ir reikšmę. [Iš leidinio]
ENThe concept is based on the view that intercultural dialogue is one tool – among several others – contributing to the democratic management of (sociocultural cultural) diversity within Lithuanian society and europe’s relations with neighboring regions. The White Paper, Invites the Council of europe to elaborate and concentrate upon in years to come in Order to build “a more humane and inclusive europe”. Lithuanian education and Social Policy is determined to build cohesive societies by ensuring fair access to social rights, fighting exclusion and protecting vulnerable social groups. We are exam juridical Documents and mechanism’s, which help to social cultural integration, our citizens in the full respect of human rights and fundamental freedoms and our other relevant international Obligations. [From the publication]