Socialinė reklama - viešojo administravimo institucijų socialinės atsakomybės vykdymo priemonė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Socialinė reklama - viešojo administravimo institucijų socialinės atsakomybės vykdymo priemonė
Alternative Title:
Social advertisement: a device of performing social responsibility of public administration institutions
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTStraipsnio tikslas - atlikti mokslinės literatūros apie socialinę reklamą kaip viešojo administravimo institucijų vykdomos socialinės atsakomybės priemonę analizę. Socialinė politika teorine prasme gali būti pavadinta valstybės instrumentu, kuriančiu visuomenės gerovę, skiriant didelį dėmesį socialinei atsakomybei. Visos viešojo administravimo funkcijos yra glaudžiai susijusios su socialine politika, kuri yra efektyviai vykdoma, kuriant socialines reklamas. Jos sutelkia visuomenės dėmesį į valstybėje egzistuojančias ir kylančias problemas. Viešojo administravimo institucijos yra ypač svarbios kuriant socialinę reklamą, nes jos užtikrina žmonių gerovę ir jos siekia. Straipsnyje pateikta mokslinės literatūros analizė rodo, kad socialinės reklamos samprata traktuojama įvairiai. Tačiau sąvokos turinys išlieka tas pats. Socialinė reklama yra tikslinė įtikinėjimo priemonė, skatinanti keisti socialines nuostatas, elgesį, vertybes konkrečiu atveju. Atliekant socialinės reklamos sąvokos analizę paaiškėjo, kad jos pagrindinis tikslas - pakeisti visuomenės požiūrį į tam tikrą problemą, o ilgalaikėje perspektyvoje - sukurti naujas vertybes. Socialinė reklama yra panaši į komercinę reklamą tuo aspektu, kad tai rašytinė ir vaizdinė informacija, tačiau palyginus komercinės ir socialinės reklamos bruožus galima teigti, kad jos yra orientuotos į skirtingus tikslus. Socialinė reklama yra specifinė ir ji nukreipta į žmonių emocijas, siekia paveikti jų jausmus, priversti susimąstyti dėl vadinamųjų bendrųjų klausimų, atkreipia dėmesį į aktualius socialinius klausimus, o komercinė reklama yra orientuota į organizacijos pelno didėjimą.

ENSocial advertisement implemented by public administration institutions helps to solve problems which worry modern society. Furthermore, social advertisement is a way which helps public administration institutions to reduce the disjuncture of Lithuania's society. Social advertisement an objective way of persuasion which encourages changing social attitudes, behaviour and values in certain cases, When performing the analysis of social advertisement it became clear that its main aim is to change the point of view of modern society towards a particular problem and to create new values in a long-term perspective. [From the publication]

ISSN:
1648-9098; 2424-337X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/14534
Updated:
2018-12-17 12:12:42
Metrics:
Views: 189    Downloads: 64
Export: