LTŠiame straipsnyje aprašytas tyrimas, kaip socialinio darbo doktorantūros studentai supranta, kas yra socialinio darbo reiškiniai ir kaip jie turėtų būti moksliškai tiriami. Tyrimo medžiagą sudarė 10 kokybinių klausimynų, surinktų iš lietuvių socialinio darbo doktorantūros studentų, kurie studijuoja Laplandijos universitete. Tyrimo medžiaga analizuota kokybinės turinio analizės (qualitative content analysis) metodu. Pagrindiniai tyrimo rezultatai aprašo socialinio darbo, kaip profesinės veiklos ir akademinės drausmės tapatumo, supratimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialinis darbo tapatumas; Socialinis darbas.; Social work identity; Social work phenomenon.
ENThis paper presents research that investigated how social work PhD students understand the phenomena of social work and the scientific way of investigation of social work phenomena. The research material included 10 qualitative questionnaires collected from Lithuanian Social work PhD students studying in the University of Lapland. Material was analysed using qualitative content analysis. The main results describe the specific understanding of social work identity as a professional activity and at the same time as an academic subject. [From the publication]