Ryšių su klientais valdymas nekilnojamojo turto sektoriaus įmonėse : privalumų ir ribojančių veiksnių tyrimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ryšių su klientais valdymas nekilnojamojo turto sektoriaus įmonėse: privalumų ir ribojančių veiksnių tyrimas
Alternative Title:
Customer relationship management in real estate companies: the research of advantages and restrictive factors
In the Journal:
Verslas: teorija ir praktika [BTP] [Business: theory and practice]. 2008, t. 9, Nr. 3, p. 190-198
Summary / Abstract:

LTGlobalizacija, intensyvi konkurencija ir kintanti vartotojų paklausa skatina įmones ieškoti būdų, leidžiančių joms išlikti konkurencingomis rinkoje. Todėl ryšių su klientais valdymas tampa aktualus šiandienos verslo įmonėms. Straipsnyje analizuojami ryšių su klientais valdymo diegimo privalumai ir ribojantys veiksniai nekilnojamojo turto sektoriaus įmonėse. Straipsnio pabaigoje pateikiami apibendrinti tyrimo rezultatai ir išvados. [Iš leidinio]

ENTh e processes of globalization, intense competition and changing demand of customers motivate companies to seek ways which allow them to remain competitive in the market. Th erefore customer relationship management has become the topical issue of today’s business companies. Th e paper analyses advantages and the factors which restrict customer relationship management in real estate companies. At the end of the paper the results of the survey are summarized and the conclusions presented. [From the publication]

ISSN:
1648-0627; 1822-4202
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/14475
Updated:
2018-12-17 12:12:24
Metrics:
Views: 30    Downloads: 2
Export: