Edukacinės inovacijos "imitacinė verslo įmonė" diegimo ypatumai Lietuvos kolegijose = Peculiarities of running simulation business as an educational innovation in Lithuanian colleges

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Edukacinės inovacijos "imitacinė verslo įmonė" diegimo ypatumai Lietuvos kolegijose =: Peculiarities of running simulation business as an educational innovation in Lithuanian colleges
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2007, Nr. 9, p. 128-143
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama verslumo ugdymo proceso raiška ir edukacinės inovacijos "Imitacinė verslo įmonė" diegimo ypatumai Lietuvoje. Pristatoma dėstytojų, dirbančių imitacinėse verslo įmonėse Lietuvoje ir ES šalyse, veiklos lyginamoji analizė. "Imitacinė verslo įmonė" analizuojama kaip edukacinė inovacija pagal Janiūnaitės (1999) pasiūlytą modelį. Išryškinamos objekto, organizacinių išteklių, subjektų ir šalių palyginamumo charakteristikos. Pristatomas edukacinės inovacijos "Imitacinė verslo įmonė" veiklos veiksmingumo modelis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Imitacinė verslo įmonė; Verslumo ugdymo procesas; Edukacinė inovacija.; Simulation business enterprise; Enterprise; Educational process; Educational innovation.; Edukacinė inovacija; Enterprise educational process; Educational innovation; Verslumo kompetencijos ugdymas; Enterprise competence education.

ENThe expression of enterprise educational process and the peculiarities of implementation of the educational innovation' "Simulation Business Enterprises in Lithuania" are analyzed in this paper. The presented empirical research shows comparative analysis of the teachers' working in simulation business enterprises in Lithuania and EU countries activities. "Simulation Business Enterprise" is analyzed as an educational innovation according to the model advised by Jankūnaitė (1999). Comparison of the object, organizational resources, subjects and countries is characterized. The model of effectiveness of an educational innovation simulation business enterprise is presented. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/14389
Updated:
2018-12-20 23:13:43
Metrics:
Views: 31    Downloads: 3
Export: