Specialiosios pedagogikos (logopedijos) studijų programos vertinimas logopedų požiūriu

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Specialiosios pedagogikos (logopedijos) studijų programos vertinimas logopedų požiūriu
Alternative Title:
Speech therapists' attitudes on the study program special education (speech therapy)
In the Journal:
Specialusis ugdymas [Special Education]. 2008, Nr. 1 (18), p. 113-123
Summary / Abstract:

LTStudijų kokybės vertinimo centre atliekamas studijų programų auditas skatina mokslininkų bendruomenės diskusijas apie studijų kokybę. Vienas iš reikalavimų studijų kokybei – studijų turinys turi atitikti suteikiamą absolvento kvalifikaciją. Be to, studijų programos kvalifikaciją apibrėžiančios kompetencijos turi derėti su Lietuvos pedagogo aprašą sudarančiomis kompetencijomis. Straipsnyje tiriama, kaip Specialiosios pedagogikos (logopedijos) studijų programos kvalifikaciją apibrėžiančios kompetencijos yra realizuojamos atskiruose SDK ir SPK moduliuose bei kaip SDK ir SPK modulių gebėjimai atitinka Lietuvos pedagogo profesijos aprašo gebėjimus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Logopedas; Logopedijos specializacijos programa; Studijų kokybės vertinimas; Speech-language therapist; Study program in speech therapy; Assessment of the quality of studies.

ENThe audit of educational programmes, performed at the Centre for Quality Assessment in Higher Education, encourages discussions on the quality of education within the researchers’ community. One of the requirements for quality of education is that the content of studies must correspond to the qualification, granted to the graduate. In addition, the competences, defining the educational programme’s qualification must correspond to those, forming the Lithuanian description of the profession of a pedagogue. The article examines the ways the competences, defining the qualification of the educational programme of special pedagogy (speech therapy) are implemented in separate SDK and SPK modules and the ways the SDK and SPK module skills correspond to the abilities, listed in the description of the profession of a pedagogue.

ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/14358
Updated:
2018-12-17 12:12:13
Metrics:
Views: 49    Downloads: 9
Export: