Vartotojų elgsena : teorija ir praktika

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vartotojų elgsena: teorija ir praktika
Publication Data:
Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla, 2010.
Pages:
320 p
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTVadovėlyje supažindinama su pagrindinėmis vartotojų elgsenos teorijomis, jų taikymo svarba marketingo praktikoje. Vadybinis supratimas apie vidinius ir išorinius veiksnius, lemiančius vartotojų elgseną nuo problemos atsiradimo iki produkto įsigijimo ir vartojimo, bus naudingas kuriant veiksmingas marketingo strategijas. Taip pat išsamiai analizuojami su vartojimu susiję socialiniai procesai: vartotojų elgsenos kaitos tendencijos, naujovių sklaida rinkoje, reklamos suvokimas. Vadovėlis skiriamas aukštųjų mokyklų pirmosios ir antrosios studijų pakopų studentams, gilinantiems savo žinias vadybos, marketingo ir psichologijos srityse. Taip pat jis rekomenduojamas praktikams, besidomintiems marketingu ir psichologija ir norintiems išsamiau susipažinti su vartotojų elgsenos studijomis.Reikšminiai žodžiai: Marketingas; Vartotojų elgsena; Vartotojų elgsena, veiksniai, socialiniai procesai; Veiksniai; Consumer behaviour; Factors; Marketing; User's behaviour, reason, social processes.

ISBN:
9789955335931
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/14329
Updated:
2019-02-07 20:43:37
Metrics:
Views: 631
Export: