LTMonografijoje nagrinėjamas informacinių ir komunikacinių technologijų poveikis švietimui. Išanalizuota, susisteminta ir apibendrinta pastarųjų metų Įvairių Europos šalių informacinių technologijų diegimo mokyme ir mokymesi patirtis, pasiekti rezultatai ir pokyčių galimybių kryptys, analizė grindžiama reprezentatyvių tarptautinių ir nacionalinių tyrimų duomenimis. Pagrindinis dėmesys skiriamas šiuolaikinių technologijų taikymo patirčiai mokyklose įvertinti, elektroninio mokymosi turinio ir paslaugų plėtros strateginėms nuostatoms atskleisti, mokytojų informacinių technologijų kompetencijos problemoms nagrinėti. Monografijai būdingas tarpdisciplininis požiūris: siejamos informatikos, informatikos inžinerijos, technologijų, edukologijos mokslų žinios. Knyga bus naudinga tų sričių mokslininkams, magistrantūros ir doktorantūros studentams, taip pat švietimo politikams. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: E-turinys; Europa; Informacinės ir komunikacinės technologijos; Informacinės technologijos; Mokytojo kompetencijos; Ugdymas; Digital technologic; E-content; Education; Europe; Information and communication technologies; Teacher ICT competence.
ENThe impact of information and communication technologies on education is examined in the monograph. There was analyzed, structured and summarized different European countries experience in Information technologies implementation in teaching and learning during last few years. There were achieved results and explored changes opportunities trends. Analysis is based on representative international and national research data. The main attention is paid to estimate modern experience on technology practice in school, to discover electronic learning content and services strategic development trends, as well as to examine teachers' information technologies competencies problems. Interdisciplinary approach is typical for the monograph: informatics, informatics engineering, technological and educational sciences knowledge is associated. The book will be useful for these areas scientists, postgraduates and doctoral students, as well as education policy makers. [From the publication]