LTEkonomikos kontrolę Lietuvoje insinuoja mūsų šalies politikų valia perskirstyti biudžeto lėšas tarp mūsų visuomenės narių bei jų pastangos prisiimti atsakomybę už jos ekonominį augimą siekiant užtikrinti jos piliečių gerovę ir saugumą. Lietuvoje reikia tobulinti pačius reglamentuojančių dokumentų derinimo ir koordinavimo procesus, parenkant metodiką projektų derinimo ir vertinimo kriterijams. Dabar Lietuvoje dominuoja orientavimasis į įstatymų ir kitų teisės aktų kokybės gerinimą. Pagal veiklos formą galima išskirti šiuos subjektus: bendrieji administravimo subjektai visoms verslo įmonėms neatsižvelgiant į jų veiklą; specialieji administravimo subjektai, būdingi tik tam tikrai veiklai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Verslo administravimo sistema; Verslą administruojančios; Institucijos; Verslą administruojančių institucijų funkcijos; System of business administration; Business supervision institutions; Business supervision institutions' functions.
ENControl of economy in Lithuania insinuates the will of the country’s politicians to redistribute the budget funds among the members of the society and their attempts to take the responsibility for the growth of economy for the purpose of ensuring the well-being and security of citizens. In Lithuania there is a need to develop the processes of coordination of regulatory documents by selecting a methodology for coordination of projects and setting the criteria for evaluation. At present orientation to the improvement of quality of laws and other legal acts is dominating in Lithuania. In terms of the form of activities the following subjects can be distinguished: subjects of administration, common to all the business enterprises independently of their activities and special administration subjects, characteristics of only certain activities.