LTŠiame straipsnyje nagrinėjama paradigmos samprata ir pagrindiniai ugdymo turinio (kurikulumo) teorijos paradigmų bruožai. Apžvelgiama modernios ir postmodernios paradigmos įtaka ugdymui, ugdymo turinio struktūrai, ugdymo metodams. Akcentuojamas ugdymo programų sampratos reikšmingumas, kaip vienas svarbiausių šiuolaikinės pedagogo kompetencijos aspektų. Straipsnyje ugdymo turinio teorijos koncepcijos orientuojamos į meninio ugdymo sritį. Kintant kultūriniam kontekstui, ypač aktualu konceptualiai pagrįsti ir pertvarkyti meninio ugdymo turinį, atsižvelgiant į šiuolaikinių edukacinių teorijų įžvalgas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Meninis ugdymas.
ENThis article analyzes the concept of a paradigm and main features of curriculum theory paradigm. The author reviews the impact of modern and post-modern paradigm on education, structure of curriculum, educational methods. The author emphasizes the significance of curriculum concept, as one of the most important features of contemporary teacher’s competences. The article focuses concepts of curriculum theory on the area of art instruction. As cultural context changes, it is particularly important to justify in conceptual terms and revise curriculum of art education with a view of adopting insights of contemporary educational theories.