Žmogaus ir kompiuterio sąveikos dėstymo lyginamoji analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Žmogaus ir kompiuterio sąveikos dėstymo lyginamoji analizė
Alternative Title:
Comparative analysis of teaching of human-computer interaction
In the Journal:
Informacijos mokslai. 2004, t. 30, p. 66-73
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTDarbe atliekama žmogaus ir kompiuterių sąveikos įvadinių kursų dėstymo lyginamoji analizė. Pabrėžiama šio dalyko dėstymo svarba. Pasirinkti įvadiniai užsienio universitetų sandai (moduliai), kurių autoriai yra cituojami žmogaus ir kompiuterio sąveikos publikacijose ir yra parašę šio dalyko knygų, išskyrus šio straipsnio autorės sukurtą sandą. Analizuojamas kursų lygmuo, rekomenduojama literatūra, paskaitų bei praktinių darbų užduočių temos. Nagrinėjama žmogaus ir kompiuterio sąveikos kurso vieta ir vaidmuo informatikos studijų krypties programose. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Žmogaus- kompiuterio sąveika; Mokymas; Human-computer interaction; Teaching.

ENThe teaching of the interdisciplinary field such as HCI requires concerning the wide variety of topical areas within a single course. The structure of introductory HCI courses is not established. In this paper the comparative analysis of the several introductory courses is made. The importance of the early introduction to HCI is argued. Similarities and differences of the both lecture topics and assignment tasks are investigated. We analyse the sequence of lecture topics and project tasks in order to understand the teaching methodology. The analysis showed a wide range of approaches in teaching HCI. [From the publication]

ISSN:
1392-0561
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/13526
Updated:
2018-12-17 11:22:42
Metrics:
Views: 39    Downloads: 8
Export: