LTLeidinys parengtas pagal Vyriausybės parengtas smulkaus ir vidutinio verslo plėtros strategiją, eksporto plėtros ir integracijos į ES ir kitas tarptautines struktūras kryptis ir programas. Darbas skirtas skirtingoms elektroninio verslo ir komercijos koncepcijoms įvertinti, virtualių organizacijų valdymo struktūrų dydžių ir požymių vertinimo metodologijai parengti ir pritaikyti sprendžiant aštrias atsiskaitymo ir informacijos saugumo, identifikavimo, finansinių priemonių efektyvumo problemas. Monografijoje pateikiamas naujas teorinis požiūris į elektroninio verslo ir komercijos sąvokų, jų turinio ir funkcijų, pardavimo ir finansinių priemonių santykius, pokyčių ypatumus bei specifiką. Atlikta stambių, vidutinių ir smulkių įmonių elektroninės veiklos galimybių studija leidžia taikyti naujas komercinės bei finansinės priemones ir būdus papildomai pritraukiant daugiau vartotojų ir geriau tenkinant esamų klientų ir pirkėjų poreikius, įveikiant regioninius ir tarptautinius rinkų barjerus. Pateiktos naujos elektroninės elektroninio verslo diegimo ir plėtros koncepcijos, ištirta jo struktūra ir pagrindinės formos, interneto ir kitų informacinių paslaugų taikymo ir naudojimo ypatumai įsisavinant ir plėtojant elektroninės veiklos priemones. Akcentuojami elektroninės veiklos suderinamumo su veikiančia verslo struktūra, jos plėtros galimybėmis, teorinė ir praktinė nauda. Atlikti apibendrinti tinklapių, mokėjimo sistemų, rinkodaros ir logistikos tyrimai, aktualūs tolimesnei elektroninio verslo plėtrai lokaliu ir tarptautiniu lygiu. Monografija kaip vientisas elektroninės komercijos ir finansų priemonių tyrimo mokslinis darbas sprendžia svarbias elektroninės komercijos, saugumo ir finansinių priemonių suderinamumo ir efektyvumo problemas, aktualias ir šiuolaikiniam mokslui, doktorantams ir magistrantams, o taip pat ir praktikams. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: E-verslas; Rinkodara; Tarptautinis verslas; Logistika; E-business; Marketing; International business; Logistics.
ENThe purpose of this book is to describe what "Electronic business" is: how it is being conducted and managed; and its major opportunities, limitations, issues and risks. We resolve issues associated with e-commerce, such as its advantages and disadvantages, types of payments and information transfer security, the roles of organization and security facilities, to perform an analysis, to identify a forward level of electronic commerce in Lithuania and summarize the results of the analysis, and make suggestions for electronic commerce development facilities. Throughout the book we present the theoretical foundations necessary for understanding Electronic commerce, ranging from consumer behaviour to the economic theory of competition. Furthermore, we provide extensive references and Web site addresses to supplement theoretical presentations. The work of gathering proper data will be used for further analysis. Accomplished analysis should help us to carry out an evaluation of traditional and electronic commerce awareness within Lithuania.