LTInformacinės visuomenės raidoje pastebimi nauji pokyčiai, keičiantys viešųjų paslaugų teikimo galimybes ir kokybę. Atsiranda naujos valdymo formos, grindžiamos šiuolaikinėmis informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis. Straipsnyje nagrinėjamos viešojo administravimo sektoriaus paslaugų modernizavimo galimybės, priklausančios nuo šiuolaikinių informacinių ir komunikacinių technologijų. Analizuojami viešojo administravimo paslaugų automatizavimo modeliai, nagrinėjami klausimai, susiję su šiuolaikinių informacinių technologijų įtaka viešojo administravimo sektoriaus veiklai. Analizuojamos viešojo administravimo sistemos vykdymo funkcijos. [Iš leidinio]
ENNew changes of the possibilities of provision and quality of public services are noticed with the development of the information society. There emerge new forms of management, based by modern information and communication technologies. The article examines the possibilities of modernization of the services of the public administration sector, depending on the modern information and communication technologies, analyzes the models of automation of public administration services, studies the issues, pertaining to the influence of the modern information technologies on the activities of the public administration sector and analyzes the functions of the public administration system.