LTFizinis aktyvumas yra viena pagrindinių individo fizinės, socialinės ir emocinės gerovės sąlygų, svarbiausias sveikatą stiprinantis veiksnys. Nepakankamas fizinis aktyvumas ikimokyklinio amžiaus vaikams yra itin žalingas- būtinas fizinio aktyvumo ugdymas, paremtas nuoseklia ir kryptinga aktyvinimo sistema. Siekiant įgyvendinti sveikatos stiprinimo fiziniu aktyvumo strategiją, šiandien vis aktualesnė tampa 5-6 m.amžiaus vaikų fizinio aktyvumo pažinimo ir jo pedagoginio optimizavimo problema. Todėl šiame darbe nagrinėjama būtent 5-6 m.amžiaus vaikų fizinio aktyvumo ugdymo sistema, tiriami fizinio aktyvumo, fizinio išsivystymo ir fizinio pajėgumo tarpusavio ryšiai ir jų sąveika su sveikata. Tyrimo tikslas- pagrįsti 5-6 m.amžiaus vaikų fizinio aktyvumo ugdymo sistemą. Tyrimo metu tirtos eksperimentinė ir kontrolinė vaikų grupės, kurių sveikatos ir psichomotoriniai rodikliai skyrėsi nuo fizinio aktyvumo sąlygų. [Iš leidinio]
ENPhysical activity is among the key individual preconditions for physical, emotional and social wellbeing and the most important health improvement factor. Insufficient physical activity is especially harmful for pre-school children: Therefore physical activity education based on a consistent and targeted activation system is indispensable. In implementing the health improvement strategy through physical activity, the problem of physical activity cognition for 5-6 year olds and its pedagogical optimization is becoming increasingly relevant these days. Therefore this work analyzes the specific physical activity education system for 5-6 year olds, as well as physical activity, physical development and physical capacity interrelations and their health interactions. The research purpose is to substantiate the physical activity education system for 5-6 year olds. A pilot and control children groups were studied during the research, and their health and psychomotoric activity indicators differed subject to physical activity conditions.