Ryšys tarp materializmo ir įsipareigojimo prekės ženklui

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ryšys tarp materializmo ir įsipareigojimo prekės ženklui
Alternative Title:
Connection between materialism and brand engagement
In the Journal:
Tiltas į ateitį [Bridge to the future]. 2016, Nr. 1 (10), p. 271-274
Summary / Abstract:

LTŠiais, sparčiai besivystančios ekonomikos laikais, dauguma žmonių vis labiau vertina materialinę gerovę bei stengiasi įgauti kuo geresnį socialinį įvaizdį ir statusą visuomenėje. Materialistinio požiūrio vedami žmonės siekia išsiskirti visais įmanomais būdais: turto, prekių ženklų ar valdomos nuosavybės pagalba. Akivaizdu, kad šiomis dienomis didėjančios šio reiškinio apraiškos yra itin pastebimos šių dienų visuomenėje, o tai aktualizuoja materializmo reiškinio ir jo pasekmių tyrimų poreikį. Šiame straipsnyje tiriamos materializmo sąsajos su įsipareigojimu prekės ženklui, nes šis aspektas taip pat teikia panašias naudas kaip ir materializmas: padeda pasiekti emocinį pasitenkinimą bei išreikšti save, todėl kyla klausimas, ar tarp šių dviejų reiškinių gali egzistuoti ryšys. Siekiant atsakyti į šį klausimą, buvo atliktas vienkartinis kiekybinis aprašomasis tyrimas, pasitelkiant internetinės apklausos duomenų rinkimo metodą. Mokslinės literatūros analizės pagrindu suformuluotas hipotetinis teiginys, kad tarp materializmo ir įsipareigojimo prekės ženklui yra teigiamas ryšys – nepasitvirtino. Ryšys tarp materializmo (visų jo aspektų) ir įsipareigojimo prekės ženklui buvo statistiškai nereikšmingas. [Iš leidinio]

ENNowadays, most of the people appreciate material well-being and try to increase their social status and self-image. It‘s obvious, that growing materialism as a phenomenon, is especially noticeable in society these days. In this article, we researched connections between materialism and brand engagement. Brand engagement relates to materialism, because it helps people to reach emotional satisfaction and express themselves. According to that, we assumed that between materialism and brand engagement could exist connection. We used quantitative descriptive type of research to question consumers in one-time online survey. This kind of survey helped us to investigate connection between materialism and brand engagement. Before research formed hypothetical statement that between materialism and brand engagement there is positive connection – has not been proven. Connection between materialism and brand engagement was statistically insignificant. [From the publication]

ISSN:
1822-7260
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/114143
Updated:
2025-04-04 13:20:49
Export: