Elgsenos pokyčių įtaka darnaus turizmo plėtrai Lietuvoje

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Elgsenos pokyčių įtaka darnaus turizmo plėtrai Lietuvoje
Alternative Title:
Influence of behavioral changes on sustainable tourism development in Lithuania
In the Journal:
Tiltas į ateitį [Bridge to the future]. 2016, Nr. 1 (10), p. 74-78
Summary / Abstract:

LTTurizmo sektorius yra laikomas vienu perspektyviausių ir dinamiškiausių ūkio sektorių pasaulyje, o vartotojų elgsenos pokyčiai yra vienas pagrindinių veiksnių įtakojančių šios srities veiklą. Teigiama, jog vartotojai tampa modernesni, turintys žinių ir gebantys analizuoti savo poreikius bei galimybes. O šiuolaikinis turistas apibūdinamas kaip išsilavinęs, patyręs ir turintis didesnius lūkesčius nei anksčiau. Dėl šios priežasties, verslas, taip pat ir turizmo sfera, turi prisitaikyti prie modernėjančios visuomenės ir prisitaikyti prie naujų jos poreikių. Verslo vystymui taip pat didelę reikšmę turi darnumas - aplinkosauginių, socialinių ir ekonominių visuomenės tikslų derinimas. Ši sąvoka svarbi ir turizmo verslui, kurio darnumo užtikrinimas vartotojams tampa vis aktualesnis. Dėl to keičiasi vartotojų elgsena ir kriterijai, pagal kuriuos jie pasirenka turizmo paslaugas teikiančias organizacijas. Tačiau Lietuvos gyventojai dar neįvertina ekologiško turizmo svarbos. Straipsnyje analizuojama problema, kaip vartotojų elgsenos pokyčiai įtakoja darnaus turizmo plėtrą Lietuvoje. Aptariamos darnaus vystymosi ir darnaus turizmo sąvokos. Nagrinėjama vartotojų elgsena ir jos sąsajos su darniu turizmo vystymusi. Raktažodžiai: darnus vystymasis, darnus turizmas, darnaus turizmo vystymas, elgsenos ekonomika, elgsenos pokyčiai. [Iš leidinio]

ENThe tourism sector is considered one of the most promising and dynamic sectors in the world, and changing consumer behavior are one of the main factors influencing this field. Consumers are becoming more modern, with knowledge and capable of analyzing their needs and capabilities. The modern tourist is described as an educated, experienced and with higher expectations than ever before. For this reason, the business, including and the tourism sphere, must adapt to the modernizing society and to its new demands. Business development is also very important for sustainability environmental, social and economic goals of society. This concept is important for tourism and business, the consumer assurance of sustainability is becoming increasingly important. Because of this reason, changes consumer behavior and the criteria by which they choose tourism service organizations. However, the Lithuanian population still underestimate the importance of eco-tourism. The article analyzes the problem of how consumer behavior influences the sustainable development of tourism in Lithuania. [From the publication]

ISSN:
1822-7260
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/114114
Updated:
2025-04-02 19:22:58
Export: