LTLietuva yra pripažinta kaip turistinį interesą turinti šalis. Lietuva pasižymi kurortų bei kitų išteklių gausa, kuri traukia turistus. Lietuvai yra aktuali turizmo įvaizdžio plėtra, turizmo verslo skatinimas tarptautiniu mąstu. Siekiant, kad Lietuvos turizmo industrijos paslaugų kokybė ir gausa būtų žinomos daugelyje šalių, Lietuvoje aktualu plėtoti turizmo informacijos centrų veiklą. Šių centrų pagalba galima padidinti turistų skaičių, bei gerinti turizmo veiklą visos šalies mąstu. Lietuvos turizmo informacijos centrai yra kaip tarpininkai tarp vartotojų ir turizmo verslo įmonių, todėl pateikia daug su turizmu susijusios informacijos, kuri yra būtina norint pritraukti daugiau turistų į Lietuvą. Turizmo informacijos centrams tenka didelis vaidmuo, todėl šie centrai yra laikomi pagrindinėmis įmonėmis, atliekančiomis turistinės informacijos sklaidos funkciją. Raktažodžiai: įvaizdžio formavimas, informacinė sklaida, paslaugos. [Iš leidinio]