LTKonkurencingumą lemiančių veiksnių temos aktualumą lemia sparčiai aktyvėjanti konkurencinė kova tarp įmonių. Apgyvendinimo paslaugos vienos svarbiausių viso turizmo sudedamųjų dalių, stipriai įtakojančių turizmo sektoriaus vystymąsi. Nuolat auganti konkurencija viešbučių versle priverčia apgyvendinimo paslaugų tiekėjus ieškoti būdų kaip pritraukti klientus, juos išlaikyti. Siekiant didinti viešbučių sektoriaus konkurencingumą būtina nustatyti ir įvertinti veiksnius lemiančius viešbučių konkurencingumą. Mokslinė problema – Viešbučių verslo konkurencingumą lemiantys veiksniai nėra plačiai išnagrinėti mokslininkų. Nuolat auganti konkurencija viešbučių versle priverčia apgyvendinimo paslaugų tiekėjus ieškoti būdų kaip pritraukti klientus, juos išlaikyti. Siekiant didinti viešbučių sektoriaus konkurencingumą būtina nustatyti ir įvertinti veiksnius lemiančius viešbučių konkurencingumą. Straipsnio tikslas – Nustatyti Alytaus viešbučių konkurencingumą lemiančius veiksnius. Siekiant šio tikslo iškelti uždaviniai: 1. Atskleisti konkurencingumo sampratą ir konkurencingumo svarbą viešbučiams. 2. Išskirti pagrindinius veiksnius darančius įtaką įmonių konkurencingumui. 3. Sudaryti teorinį viešbučių konkurencingumo vertinimo modelį. 4. Atskleisti Alytaus viešbučių konkurencingumą lemiančius veiksnius. Straipsnio objektas – veiksniai, lemiantys Alytaus viešbučių konkurencingumą. Naudoti metodai. Literatūros analizė (siekiant įvertinti pagrindinius konkurencingumą lemiančius veiksnius), anketinė apklausa (Alytaus miesto viešbučių vadovai ir administracijos darbuotojai), aprašomoji statistinė analizė. [Iš leidinio]