LTStraipsnyje, remiantis mokslinės literatūros analize, yra analizuojama konkurencingumo samprata ir jos svarba viešbučiams, išskiriami ir pateikiami svarbiausi veiksniai, lemiantys įmonių konkurencingumą. Tuo tikslu pristatomas atliktas empirinis tyrimas, nustatantis svarbiausius Kauno miesto viešbučių konkurencingumą lemiančius veiksnius. Darbo aktualumas. Kiekviena organizacija, tiek gaminanti produktus, tiek teikianti paslaugas, siekia kuo didesnio pelno. Taipogi ne išimtis ir viešbučių verslas. Plečiantis apgyvendimo paslaugų industrijai bei į rinką ateinant naujiems ženklams, konkurencinė kova tampa vis intensyvesnė. Tad norint gauti didesnį pelną, organizacijos turi nuolat tobulėti, diegti naujoves bei efektyvinti savo veiklą. Tačiau būtina turėti omenyje tai, jog tokį patį tikslą turi ne vienas, o visi rinkoje veikiantys viešbučiai. Konkurencingumo įgijimas pastariesiems gali būti esminis raktas į sėkmę. Dėl šios priežasties yra tikslinga nustatyti, kokie konkurencingumo veiksniai vaidina lemiamą vaidmenį Kauno miesto viešbučiams bei kokie vidinės ir išorinės konkurencingumo aplinkos veiksniai turi didžiausią įtaką konkurencingumo formavimui. Mokslinė problema: kokie yra konkurencingumą lemiantys veiksniai? Darbo tikslas – įvertinti Kauno miesto viešbučių konkurencingumą lemiančius veiksnius; Darbo uždaviniai: 1. Apibrėžti konkurencingumo sampratą ir svarbą viešbučiams; 2. Išskirti svarbiausius įmonių konkurencingumą lemiančius veiksnius; 3. Nustatyti svarbiausius Kauno miesto viešbučių konkurencingumą lemiančius veiksnius; Darbo objektas: konkurencingumą lemiantys veiksniai; Naudoti metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė ekspertų apklausa, statistinė duomenų analizė. [Iš leidinio]