Vertinimo problematika kūno kultūros pamokose: už ką ir kokį įvertinimą rašyti?

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vertinimo problematika kūno kultūros pamokose: už ką ir kokį įvertinimą rašyti?
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTTyrimo pagrindimas ir hipotezė. Straipsnyje ieškoma atsakymų į probleminius klausimus: 1) kaip vertinti mokinių pasiekimus ir pažangą kūno kultūros pamokose: „įskaityta/neįskaityta“ ar pažymiu?; 2) ką vertinti: mokinių prigimtinius gebėjimus, pasiektą pažangą ir pasiekimus, taktikos ir/ar technikos veiksmus, pasiruošimą pamokai ar pasiekimus neformaliame ugdyme?; 3) ar mokytojo įvertinimas įtakoja mokinių fizinį aktyvumą per kūno kultūros pamokas ir po jų? Tikslas: nustatyti vyresnių klasių mokinių požiūrį į pažangos ir pasiekimų vertinimą kūno kultūros pamokose. Metodai. Tiriamąją imtį sudarė 1601 vyresnių klasių (9-12) mokinys, iš jų: 792 mergaitės ir 809 berniukai. Planuotam tyrimui atlikti buvo sudarytas klausimynas. Klausimai ir teiginiai suskirstyti į atskirus blokus: mokinių požiūris į vertinimo objektus, bei vertinimo įtaka mokinių fiziniam aktyvumui. Rezultatų aptarimas ir išvados. Dauguma vyresnių klasių mokinių per kūno kultūros pamokas norėtų būti vertinami pažymiu, kur pagrindinis kriterijus būtų pastangos; vertinimas kūno kultūros pamokose neturi didelės įtakos mokinių fiziniam aktyvumui: pastarasis įtakoja mokinių fizinį aktyvumą tik per kūno kultūros pamokas. Raktažodžiai: mokiniai, kūno kultūra, vertinimas. [Iš leidinio]

ISSN:
2538-7944
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/112536
Updated:
2024-12-04 20:37:49
Metrics:
Views: 3
Export: