LTTyrimo objektas – istorijų pasakojimo veiksmingumo gerinimas mažmeninės prekybos tinklų vaizdo reklamose. Tyrimo tikslas – remiantis empiriniu tyrimu verifikuoti išskirtus teoriškai pagrįstus būdus, rekomenduotinus istorijų pasakojimo veiksmingumui mažmeninės prekybos tinklų vaizdo reklamose gerinti. Tyrimo problema. Kaip pagerinti istorijų pasakojimo veiksmingumą vaizdo reklamose. Tyrimo uždaviniai: 1. Išskirti teoriškai pagrįstus būdus, kaip gerinti vaizdo reklamose taikomo istorijų pasakojimo veiksmingumą. 2. Sudaryti istorijų pasakojimo veiksmingumo tyrimo metodologiją ir atlikus empirinį tyrimą verifikuoti teoriškai pagrįstus būdus taikomus mažmeninės prekybos tinklų vaizdo reklamose istorijų pasakojimo veiksmingumui gerinti. 3. Remiantis teorinio ir empirinio tyrimo rezultatais pateikiamos tyrimo išvados. Tyrimo metodika. Analizuojant istorijų pasakojimo vaizdo reklamose veiksmingumo teorinius aspektus atlikta mokslinės literatūros analizė pasitelkiant gretinimą bei loginį abstrahavimą. Siekiant ištirti istorijų pasakojimo vaizdo reklamose veiksmingumą atliktas ekspertų interviu ir anketinė apklausa. [Iš straipsnio, p. 488]
ENThe research problem – how to improve the effectiveness of storytelling in video ads. The subject of the research – improve the effectiveness of storytelling in video advertisements of retail chains. The purpose of this research is to verify, on the basis of empirical research, the selected theoretically based methods recommended for improving the effectiveness of storytelling in video advertisements of retail chains. Selected research methods: comparison of opinions of scientific literature authors, expert interviews, eye tracking and facial expression experiments, questionnaire survey. The study has shown that storytelling advertising attracts the attention of consumers, increases interest, engages them in the content of the advertisement, while also increasing the memorability of the advertisement. Storytelling advertising creates positive emotions that encourage consumers to think more favourably about the brand. The long-term relationship that is created ensures consumer trust in the brand, which leads to the intention of purchasing the advertised product in the future, but in order to achieve that, maintaining constant and continuous communication is required. Keywords: content marketing, storytelling, storytelling advertising. [From the publication]