LTAktualumas. Kiekvieną dieną žmogus pamato begales reklamų. Šios reklamos būna įvairiausių reklamos formatų – video reklamos, stendai, plakatai ir kitokio pobūdžio reklamos. Šansas, kad žmogus nepamatytų reklamos šiuolaikiniame pasaulyje yra beveik neįmanomas. Tačiau, kai yra tiek begalė reklamų ir jų formų, prekės ženklams reikia kažkaip išsiskirti ir būti pastebėtiems. Tai padaryti prekės ženklai gali pasirinkdami tinkamą reklamos turinio žinutę, kuri atkreiptų vartotojų dėmesį ir sužadintų bent kažkokią emociją. Reklamos kūrėjams yra labai svarbu išsiskirti iš kitų konkurentų, todėl reikia prisitaikyti prie tikslinės auditorijos, jos pokyčių, bei nuolat kintančių vartotojų poreikių. Atliktų tyrimų, kurie nagrinėtų turinio sprendimus būtent skirtingoms reklamos tikslams nėra daug, todėl yra tikslinga nagrinėti reklamos turinio sprendimus daugiau nei vienam reklamos tikslui. Žvelgiant į atliktus tyrimus, galime pastebėti tyrimų, kurie nagrinėja įvairius reklamos tikslus, tačiau visur tas tikslas yra pabrėžiamas tik vienas. Organizacijos šiais laikais dažnu atveju siekia daugiau reklamos tikslų, arba bent nori susidaryti reklamos kampaniją, kurios dėka paeiliui bus pasiekiamas daugiau nei vienas tikslas. Dėl to yra svarbu nagrinėti turinio sprendimus būtent skirtingiems reklamos tikslams siekti. Darbo tyrimo problema – kokius reklamos turinio sprendimus reikėtų taikyti skirtingiems reklamos tikslams pasiekti. Tyrimo objektas – reklamos turinys skirtingiems reklamos tikslams siekti. Tyrimo tikslas – išnagrinėjus mokslinę literatūrą ir atlikus empirinį tyrimą, susijusi su reklamos turinio sprendimais, pateikti pasiūlymus kaip formuoti reklamos turinį skirtingiems reklamos tikslams siekti Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, kokybinė turinio analizė, pusiau struktūruotas ekspertinis interviu ir fokusuota grupinė diskusija. [Iš straipsnio]
ENThe research problem – what kind of advertising content solutions should be applied to reach different advertising objectives. The object of the work – advertisement content solutions for different marketing objectives. The aim of the paper – after reviewing the scientific literature and conducting empirical research, that are based on advertisement content solutions, to submit proposals on how to form advertisement content solutions for different advertisement objectives. The theoretical part of the work analyzes the scientific literature relates to advertisement content solutions, it‘s goals and the model of advertisement message formation for different advertising goals. At the end of the theoretical part, a theorically based model is formed to form the content solutions for different different advertising objectives. In the analytical part the model of the advertisement content solutions for different advertising objectives is empirically tested, identifying effective content solutions for different advertisement goals. Qualitative content analysis, expert interviews and focused group discussion were used to achieve the set goal. Content analysis helped identify the main content solutions for different advertising objectives. The expert interview helped identify the most accepted content solutions for different advertising objectives. Lastly, the focused group discussion helped to evalutate content solutions for different advertising objectives. The results were summarized and based on them a modified model of advertisement content solutions for different advertising goals was created. Based on the modified model of advertising solutions for different advertising objectives, practical suggestions are presented for content solutions for different advertising objectives. Keywords: action, advertisement, advertising message, awareness, comprehension, conviction, solutions. [From the publication]