LTKaip išsiskirti iš konkurentų, pritraukti ir išlaikyti klientus ir pasiekti išskirtinę verslo sėkmę? Šie klausimai yra aktualūs bet kuriam paslaugų verslui šiandieninėje dinamiškoje ir neapibrėžtoje verslo aplinkoje. Šiame darbe sprendžiama tyrimo problema formuluojama klausimu: kaip paslaugų verslui stiprinti ilgalaikį konkurencinį pranašumą gerinant organizacinę sveikatą? Tyrimo objektas – konkurencinio pranašumo stiprinimas. Tyrimo tikslas: atlikus konkurencinio pranašumo stiprinimo teorinę analizę ir remiantis sporto ir sveikatingumo sektoriuje veikiančio paslaugų verslo vartotojų ir organizacinės sveikatos tyrimu, pateikti projektinius sprendimus, kaip paslaugų verslui sustiprinti konkurencinį pranašumą gerinant organizacinę sveikatą. Siekiant iškelto tikslo sprendžiami tokie uždaviniai: 1. Atlikti konkurencinio pranašumo stiprinimo teorinę analizę. 2. Atlikti sporto ir sveikatingumo sektoriuje veikiančio paslaugų verslo atvejo analizę pasitelkiant vartotojų ir organizacinės sveikatos vertinimo tyrimą. 3. Remiantis sporto ir sveikatingumo sektoriuje veikiančio paslaugų verslo atveju, pateikti projektinius sprendimus, kaip paslaugų verslui sustiprinti konkurencinį pranašumą gerinant organizacinę sveikatą. [Iš straipsnio, p. 443]
ENHow to stand out from the competition, attract/retain customers and achieve exceptional business success? These questions are relevant to any service business in today’s dynamic and uncertain business environment. The research problem is formulated with a question: how should an service business strengthen its long-term competitive advantage through improving its organizational health. The research object is the strengthening of the competitive advantage. The research aim after performing a critical analysis of the theoretical concepts and models of strengthening the competitive advantage and after reviewing the methodologies and results of previous studies, perform a case study of the service business and present project solutions on how to strengthen the competitive advantage of the service business by improving organizational health. Keywords: competitive advantage, organizational health, pdca cycle, sport and wellness club market, VRIOLU. [From the publication]