Remarketingo sprendimų poveikis įmonės pardavimams

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Remarketingo sprendimų poveikis įmonės pardavimams
Alternative Title:
Effect of remarketing solutions on the company’s sales
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje išskirta problema – kaip padidinti pardavimus pasitelkiant remarketingo sprendimus? Darbo objektas – įmonės pardavimai taikant remarketingo sprendimus. Darbo tikslas – atrasti remarketingo sprendimus, kurie padeda didinti pardavimus. Siekiant iškelto tikslo sprendžiami tokie uždaviniai: 1. Išskirti remarketingo sprendimų poveikio pardavimams teorinius aspektus. 2. Atlikti empirinį tyrimą, nustatant praktinį remarketingo sprendimų pritaikomumą. 3. Suformuoti remarketingo sprendimų modelį pardavimų didinimui. Tyrimo metodai. Mokslinės literatūros analizė, atliktų mokslinių tyrimų lyginimas, mokslinių šaltinių sisteminimas, apibendrinimas, eksperimentas, interviu, duomenų analizė, sisteminimas, lyginimas. Informacijos šaltiniai: mokslinė literatūra, mokslinės monografijos, moksliniai straipsniai, įmonių dokumentai, atlikti tyrimai. [Iš straipsnio, p. 390]

ENResearch problem – how to increase sales with the help of remarketing solutions? The aim of the research – identify salesincreasing remarketing solutions.Research methods – analysis of scientific literature and its systematization, comparison, questionnaire, expert interview, experiment, data analysis. The theoretical part of the work analyzes the significance of digital solutions for increasing sales, the concept of marketing sales funnel, the concept of remarketing and the significance of remarketing for increasing sales. In the analytical part of the work, in order to solve the raised problem and realize the goal of the work, research instruments are presented, and the results of the experiment and expert interview are presented. In the project part of the work, a model for the application of remarketing solutions to increase sales, solutions for the creation of individual remarketing advertising companies, insights and recommendations for further application, formation and improvement of the model are provided. Keywords: increasing sales, remarketing, purchase cycle, sales process, sales funnel. [From the publication]

DOI:
10.7220/2538-6778.2023.26
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Related Publications:
Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai : (edukologija ir kiti socialiniai mokslai) / Kęstutis Kardelis. Šiauliai : Lucilijus, 2005. 398 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/112374
Updated:
2024-12-05 13:39:34
Metrics:
Views: 1
Export: