Pramoginio renginio įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pramoginio renginio įvaizdžio formavimas reklamos sprendimais
Alternative Title:
Entertainment event image shaping by advertising solutions
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTĮvaizdis – tai daugelyje mokslinių darbų apžvelgiama sąvoka, kuri yra pritaikoma daugeliui sričių bei turi svarbią reikšmę tų sričių plėtrai bei sėkmei (pvz., šalies įvaizdis, miesto įvaizdis, darbdavio įvaizdis ir t. t.). Šiais laikais turime didelį įvairaus pobūdžio pramoginių renginių pasirinkimą. Šiai plėtrai didelės įtakos turi augantis žmonių poreikis pramogoms: vis dažniau pramogos yra įvardijamos kaip vienas svarbiausių gyvenimo kokybę didinančių rodiklių. Plataus pasirinkimo fenomenas lemia ir platų renginių organizatorių veiklos spektrą, o tai kelia konkurenciją tarp pramoginių renginių ir jų organizuojančių įmonių. Visų renginių bei jų organizatorių tikslas yra išsiskirti, o tai kelia tyrimo problemą – kaip reklamos sprendimais formuoti pramoginio renginio įvaizdį? Tiriamojo darbo objektas – reklamos sprendimai pramoginių renginių įvaizdžiui formuoti. Tyrimo tikslas – atlikus teorinę analizę bei empirinį tyrimą, išskirti pramoginio renginio įvaizdžiui formuoti skirtus reklamos sprendimus. [Iš leidinio]

ENThe aim of the work is to provide advertising insights for the entertainment events image shaping after conducting a theoretical analysis and an empirical case study of four festivals: “Granatos live”, “Karklė”, “Amber Burn” and Intenational Kite Festival in Zapyškis over a period of five years (2017–2022). The object of the work – advertising solutions for shaping the image of four entertainment events: “Granatos live”, “Karklė”, “Amber Burn” and the International Kite Festival in Zapyškis. The theoretical part analyzes scientific sources, presents the main concepts studied in the work, the importance of advertising in the creation of images of entertainment events. The analytical part presents methodology of the research that is being conducted by semi-structured interviews with specialists working in the field. In the results of the research, commercial decisions of the festivals are being collected by the interviews that defined the specifics of events image shaping. After the research, the main elements of advertising solutions for entertainment event image shaping were listed. Keywords: entertainment event, image, image formation, advertising solutions, event advertising, event image. [From the publication]

DOI:
10.7220/2538-6778.2023.26
ISSN:
1822-6736; 2538-6778
Related Publications:
Prekės ženklo vertės ir vartotojo lojalumo sąsajų Lietuvos telekomunikacijų rinkoje tyrimas / Vytautas Juščius, Daiva Labanauskaitė, Deimena Montvydaitė. Tiltai. 2018, Nr.2 (80), p. 1-22.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/112293
Updated:
2024-12-05 14:38:10
Metrics:
Views: 3    Downloads: 1
Export: