LTStraipsnyje teoriniu aspektu nagrinėjamos Lietuvos mokslininkų, bei užsienio autorių streso sampratos, išskirti pagrindiniai stresą darbe sukeliantys veiksniai – stresoriai. Pateikiamos pirminės ir antrinės streso darbe valdymo priemonės. Nagrinėjama apgyvendinimo sektoriaus kontaktinių darbuotojų stresinės veiklos aplinka. Aktualumas ir problema. Apgyvendinimo sektoriaus kontaktinis darbuotojas tiesiogiai komunikuodamas su klientu reprezentuoja visą organizaciją, todėl jo teikiamų paslaugų profesionalumas įtakoja kliento poreikių tenkinimą. Norint išlaikyti esamus klientus ir pritraukti naujus, užtikrinti jų lojalumą, organizacijos vadybininkai turi mokėti atpažinti stresą patiriantį darbuotoją, išsiaiškinti stresą keliančius stresorius ir taikyti organizacines streso darbe valdymo priemones. Tikslas: Išanalizuoti apgyvendinimo sektoriaus kontaktinių darbuotuotojų streso darbe valdymą. Uždaviniai: Išanalizuoti streso darbe sampratą ir stresorius. Išnagrinėti organizacines streso darbe valdymo priemones. Išanalizuoti apgyvendinimo sektoriaus kontaktinių darbuotojų stresinės veiklos aplinką.