LTStraipsniu siekiama įvertinti darbuotojų motyvavimą turizmo organizacijoje. Tikslui pasiekti išnagrinėti teoriniai ir praktiniai motyvavimo aspektai, kurie svarbūs dirbant turizmo organizacijoje. Ši tema aktuali tuo, kad didesnė motyvacija darbui tiesiogiai susijusi su darbo rezultatais. Įvairios darbo charakteristikos ir jų svarba motyvuoja darbuotojus, tad svarbu ištirti kas yra svarbiausia darbuotojams, kad būtų galima siekti geresnių darbo rezultatų turizmo sektoriuje. A. M. Brooks (2007) nustatė, kad darbuotojų motyvavimui didžiausią įtaką gali turėti tinkamai ir aiškiai nustatyti tikslai ir pasitenkinimas darbu. Ankstesniais tyrimais (Vveinhardt, Kotovskienė, 2008; Jasinkas, Simanavičienė, Noreikaitė, 2011 ir kt.) nustatyta, kad turizmo ir rekreacijos sektorius yra labai dinamiškas, o darbas jame suteikia daug naujų iššūkių, tad darbuotojai yra nepakankamai motyvuoti, o tai atskleidžia būtinybę motyvuoti darbuotojus, siekiant geresnių rezultatų. [Iš leidinio]