LTMedijų samprata šiuo metu varijuoja nuo tradicinės žiniasklaidos iki naujausių techninių priemonių, palengvinančių informacijos sklaidą. Skaitmenine technika grįstos medijos daro tiesioginę įtaką informacijos gavėjams (renkantis įvairius gyvenimo būdo sprendimus, pvz. suvokiant miesto rekreacinę aplinką, pasirenkant poilsiavimo būdus, vietas, renginius). Kadangi internetą galima laikyti nauja viešosios erdvės forma, turinčia grįžtamąjį ryšį, buvo atliktas šiuolaikinių medijų raiškos įtakos miesto rekreacinių erdvių suvokimui tyrimas. Tyrimo rezultatai leidžia tikslingiau parinkti informacijos sklaidos kanalus, kuriais transliuojama informacija efektyviausiai pasiekia jauno amžiaus žmones (nesvarbu, ar tai būtų poilsio erdvė ar būsima specialybė). Raktažodžiai: medijos, miesto viešosios erdvės, rekreacija, kaita, tendencijos. [Iš leidinio]
ENToday's understanding of media varies from traditional press to the new technology. Media that uses digital technology affects important life decisions, for example, where people should be on holiday, what concert should they choose to go. Because the Internet can be considered as a new form of public space that has feedback, a research was done on some aspects of modern media expression influence on the perception of urban recreation al spaces. Results of the research have led to choosing more effective channels to send information towards younger people (whether it's a rest space or future specialty). Keywords: media, public spaces, recreation, changes, tendencies. [From the publication]