LTTyrimo pagrindimas ir hipotezė. Kintant gyvenimo kokybei, kartu didėja ir reikalavimai, keliami paslaugų ir produktų kokybei. Vartotojai reikalauja, jog paslauga ar produktas, už kurią jie moka, atitiktų jų lūkesčius ir būtų atliekami taip, kaip numatyta. Vienas iš geriausių būdų, kuriuo įmonė gali išskirti save iš kitų – tai nuolatos teikti kokybiškesnes nei konkurentų paslaugas prisitaikant prie aplinkos. Tikslas – įvertinti Lietuvos krepšininku ugdymo centrų teikiamų paslaugų kokybę. Metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, statistinė duomenų analizė. Rezultatų aptarimas ir išvados. Lietuvos krepšininkų ugdymo centrų paslaugų kokybės vertinimas atliktas remiantis kokybės spragų modeliu, naudojant „Servqual“ metodiką. Atlikus tyrimą galima teigti, jog Lietuvos krepšininkų ugdymo centrų teikiamos paslaugos yra kokybiškos, nes lauktos kokybės gautasis balas yra mažesnis negu patirtos. Kaip matėme iš tyrimo bendrų vidurkių diagramos, visų penkių dimensijų (patikimumas, reagavimas, tikrumas, apčiuopiamumas ir empatija) gautos kokybės rezultatai pranoko respondentų lūkesčius. Todėl drąsiai galime teigti, kad Lietuvos krepšininkų ugdymo centrai teikia kokybiškas paslaugas. Raktiniai žodžiai: kokybė, paslauga, vertinimas, krepšininkų ugdymo centrai. [Iš leidinio]
ENThe study rationale and hypothesis. The changes in quality of life and may increase the requirements for service and product quality. Consumers are demanding that product or service for which they pay, in line with their expectations and are carried out as planned. One of the best ways a company can distinguish itself from the others – it is consistently higher quality than its competitors to provide services to adapt to the environment. Purpose – to assess the Lithuanian basketball player development center quality of service. Methods: A literature analysis, questionnaire survey, statistical analysis of data. Discussion of results and conclusions. Lithuanian basketball training centers for quality assessment was carried out based on the quality gap model using Servqual methodology. The study suggests that the Lithuanian basketball training centers services are of high quality, because the expected quality score obtained is less than incurred. As we have seen from the study of common averages chart, all five dimensions (reliability, responsiveness, authenticity, empathy and tangibility) to get quality results exceeded the expectations of the respondents. Therefore, we can say that the Lithuanian basketball training centers provide high-quality services. Keywords: quality, service, assessment, training centers for basketball players. [From the publication]