LTTyrimo problema. Viena iš svarbiausių priemonių, kuriomis sporto paslaugas teikianti įmonė gali užsitikrinti konkurencingumą, yra aukšta teikiamų paslaugų kokybė. Norint tobulinti teikiamas paslaugas, įmonė turi nuolat tirti savo tikslinės rinkos lūkesčius dėl jos teikiamų paslaugų kokybės. Tyrimo tikslas – išanalizuoti sporto klubo „Sporto olimpas“ teikiamų paslaugų kokybę. Tyrimo objektas – viešosios įstaigos „Sporto olimpas“ teikiamų paslaugų kokybė. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros šaltinių analizė, anketinė apklausa, statistinė duomenų analizė. Atlikus sporto paslaugų įmonės „Sporto olimpas“ paslaugų kokybės analizę buvo padarytos šios pagrindinės išvados: Paslaugos kokybę sudaro kliento pasitenkinimas, kokybės „spragos“ atsiranda tada, kai neatitinka tikėtina ir gauta paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės vertinimo metodika SERVQUAL yra viena iš universaliausių priemonių paslaugų kokybei matuoti. Ši metodika yra tinkama sporto paslaugų kokybės matavimui, nes sporto paslaugos nepasižymi tokiomis išskirtinėmis savybėmis, kurių SERVQUAL metodikos parametrai negali atspindėti. Atlikus tyrimo rezultatų analizę, galima teigti, kad viešosios įstaigos „Sporto olimpas“ teikiamos paslaugos netenkina vartotojų poreikių. Daugelio paslaugų suvoktos ir patirtos kokybės nuokrypis yra didelis. Didžiausios kokybės spragos pasireiškė prieinamumo, apčiuopiamumo, reagavimo ir empatijos kriterijuose. Siekiant tobulinti įstaigos teikiamas paslaugas reikia daugiau dėmesio skirti aptarnaujančio personalo įgūdžių tobulinimui (dėmesingumo, operatyvumo, reagavimo ugdymui). Taip pat būtina gerinti vizualinės informacijos apie teikiamas paslaugas kokybę. Raktiniai žodžiai: paslauga, paslaugų kokybė, sporto paslaugos, paslaugų kokybės vertinimas. [Iš leidinio]
ENThe research problem. One of the most important means by which sports services company is able to ensure the competitiveness of the high quality of service. In order to improve our services, the company is continuing research on your target market expectations for the quality of services provided. The aim – to analyze the sports club „Sporto olimpas“ quality of service. The object of investigation - the public institution „Sporto olimpas“ quality of service. The research methods: literature analysis, questionnaire survey, statistical analysis of data. After sports services company „Sporto olimpas“ quality of service analysis was made in the following main conclusions: Service quality is customer satisfaction, quality" gap "occurs when not expected, and the quality of service received. Service quality evaluation methodology SERVQUAL is one of the most versatile instruments for measuring service quality. This method is suitable for the measurement of service quality sports because sports service does not have the unique characteristics of SERVQUAL method parameters can not reflect. After the analysis of the survey results, it can be said that public bodies „Sporto olimpas“ services do not meet users' needs. Many of the services and the perceived quality of the experience is a big deviation. The largest gap in performance occurred availability, appreciability, response and empathy criteria. In order to improve the services provided by the institution should focus on improving the skills of service staff (attentiveness, efficiency, response development). It is also necessary to improve the visual information about the service quality. Keywords: service, service quality, sport services, service quality assessment. [From the publication]