LTBesikeičiant visuomenei, jai demokratėjant, didesnis dėmesys skiriamas neįgaliesiems, vis daugiau kalbama apie jų socialinę integraciją. Šiuo metu Lietuvoje nemažai dėmesio skiriama specialiųjų poreikių vaikams, jų integracijai į bendrojo lavinimo mokyklas (BLM). Sėkmingą integraciją lemia teigiama mokyklos socialinė aplinka, ugdymas, atitinkantis realias vaiko galimybes. Vienas svarbiausių integruoto ugdymo veiksnių – pedagogų nuostatos ir požiūriai. Daugelis mokytojų vis dar nelabai pritaria idėjai ugdyti neįgaliuosius moksleivius bendrose klasėse. Todėl svarbu kiekvienam ugdytojui turėti pakankamai žinių, kompetencijų įgytų kolegijose ar universitetuose, įvairiuose seminaruose, kurios padėtų formuotis teigiamam požiūriui. Tyrimo tikslas – Įvertinti žmonių su fizine negalia rekreacinių veiklų naudingumą, jų organizavimo bei vykdymo galimybes. Metodai. Tyrime dalyvavo Lietuvos Sporto universiteto studentai, besimokantys Taikomosios fizinės veiklos (TFV) (n=31), Sveikatos ir fizinio aktyvumo (SFA) (n=36), bei Kūno kultūros ugdymo (KKU) (n=33) studijų programose. Iš viso buvo apklausta 51 pirmo kurso studentas ir 49 trečio kurso studentai. Tyrimui atlikti buvo sudaryta anketinė apklausa, remiantis K. Kardelio (2007) metodiniais nurodymais. Anketą sudarė 17 uždaro tipo klausimų, siekiant nustatyti LSU besimokančių studentų požiūrį į integruotas kūno kultūros pamokas. Tyrimo rezultatai buvo apdoroti naudojant statistinę duomenų analizės programą SPSS (Statisttical Packet for Social Sciences 11.0).Tyrimo rezultatai: TFV studijų programos studentai integruoto fizinio ugdymo pirmenybę teikia intelekto ir judėjimo negalias turintiems moksleiviams, SFA studentai – sutrikusio intelekto ir klausos negalias turintiems moksleiviams, o KKU studentai visai nepripažįsta nuostatos integruotai fiziškai ugdyti intelekto negalias turinčių moksleivių ir tik nedidelė jų dalis pareiškė teigiamą nuostatą dėl integruoto klausos neįgaliųjų ugdymo. Išvados. Taikomosios fizinės veiklos (TFV) ir Sveikatos ir fizinio aktyvumo (SFA) studentų bendras teigiamas požiūris į neįgaliųjų integraciją į bendrojo lavinimo mokyklas (BLM) buvo žymiai aukštesnis nei Kūno kultūros ugdymo (KKU) studijų programos studentų. Raktažodžiai: Neįgalūs vaikai, taikomoji fizinė veikla, požiūris į neįgaliuosius. [Iš leidinio]