LTŠiuolaikiniame pasaulyje vykstant pokyčiams įvairiose srityse, kuriuos įtakoja sparti technologijų pažanga, informacinių ir komunikacinių technologijų plėtra, kintančios ekonominės, socialinės ir politinės sąlygos, globalizacija, atsiranda vis daugiau iššūkių įvairioms veikloms, keliami ir papildomi reikalavimai mokytojų kompetencijai. Šokių mokytojams, kaip ir bendrai visiems mokytojams turi būti būdingos bendrakultūrinės, bendrosios, profesinės ir specialiosios kompetencijos. Tyrimo tikslas: išanalizuoti šokio mokytojo mokymo įstaigose įgyjamas ir reikalingas kompetencijas. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, aprašomoji statistika. Apklausoje dalyvavo 82 respondentai – šokio mokytojai, 21-50 metų amžiaus. Tyrimo rezultatai parodė, kad šokių mokytojas, kaip ir bet kuris mokytojas turi pasižymėti bendrosiomis, bendrakultūrinėmis, specialiosiomis – dalykinėmis ir profesinėmis kompetencijomis, kad atitiktų šiuolaikinės mokyklos poreikius. Dauguma šokių mokytojų dirba pagal įgytą kvalifikaciją. Pagrindines reikalingas šokio mokytojui kompetencijas respondentai įvardino: komunikabilumas, gebėjimas organizuoti renginius, sugebėjimas įtikinti ir motyvuoti žmones, mokėjimas organizuoti ir burti žmones, gebėjimas parinkti ir organizuoti veiklas ir paslaugas atsižvelgiant į klientų grupes, fizinį pajėgumą, poreikių bei reklamos priemonių ir metodų žinojimas ir taikymas. Tačiau galima teigti, jog šokių mokytojai tik dalinai pasižymi tai veiklai reikalingomis kompetencijomis, todėl reikėtų keisti studijų programas, išryškinti neaktualias kompetencijas, bei naujų kompetencijų poreikį ir įgyvendinimą, kad jos atitiktų šiuolaikinės mokyklos poreikius. [Iš leidinio]