LTAsmenybės vystymasis tęsiasi visą žmogaus gyvenimą, todėl yra aktualu per įvairias raiškos formas sudaryti sąlygas kūrybiškumui, leidžiančias visuomenei suvokti save kaip asmenybę, išvystyti interesus ir galimybes besikeičiančiose socialinėse – ekonominėse sąlygose. Sportas veikla – nenutrūkstamas procesas, kurio metu pritaikome žinias, kurios formuoja asmenybines savybes, elgesio normas. Žmonės yra pasiryžę išleisti milžiniškus pinigus vardan gerai suorganizuoto sporto renginio – reginio, kuris generuoja veiklą į ekonominį rezultatą. Jau nuo senų laikų domimasi įvairiausiais renginiais – kultūriniais, švietimo, turizmo, pramoginiais, o ypač sporto renginiais, kurių tikslas, vartotojo akimis, puikiai pasilinksminti, įgauti naujų žinių ir gerai praleisti laiką. Tačiau žiūrint į renginį iš organizatorių pozicijos, renginio tikslas yra patenkinti vartotojų poreikius ir gauti maksimalų naudą (gal net ir pelną). Bet bene didžiausias renginių organizatorių siekis – renginių pagalba pasiekti didžiausią naudą ir taip prisidėti prie šalies ekonominio lygio pakėlimo. Anot Gudavičiaus (2013) Europos Sąjunga (ES) tikisi, kad po sunkmečio atsigaunant ekonomikai vis didesnė viešojo ir privataus finansinio pyrago dalis atiteks investicijoms į sportą. Kita vertus, ES valstybės, ypač mažos ar ekonomiškai silpnesnės, raginamos kaskart įvertinti savo realias galimybes finansuoti sporto renginius ar investuoti į infrastruktūrą, nepersistengti, nenugrimzti į neišbrendamų skolų liūną. Ekonominė krizė daugumoje šalių sumažino finansines galimybes skatinti sportą, gausiau remti didelius sporto renginius, skirti pakankamai lėšų sportinės infrastruktūros plėtrai ir išlaikymui. Didžiausias visų laikų pasaulio sporto renginys – olimpinės žaidynės, surengtos 776 m. pr. m. e., su apie 10 tūkstančių dalyvaujančių atletų – yra tiesioginis antikos graikų palikimas.Olimpiniu ˛aidyniu kaip renginio metu yra suformuotos tradicijos: ketveriu metu ritmas, palyginti tolimas sportininku atvykimo kelias, ventikas atletu i˛ygiavimas, olimpine taika ir pavadinimas, misija ir kt. Be, abejo, is graiku atradimas atnee jiems ne tik lovź bei kitu tautu pripa˛inim¹, bet ir ju deka buvo suaktyvintas kitu aliu domejimasis laisvalaikio industrija, t.y. sportu, sporto renginiais. Patys graikai pamate, jog i ju sporto renginius suva˛iuoja be galo daug ˛iurovu i kitu aliu, kurie mokedami ivairius mokesčius, pirkdami prekes, duoda ekonominź naud¹ aliai. Sportas yra ˛inomas kaip svarbus ekonomines veiklos sektorius bei augančios laisvalaikio industrijos dalis (pvz.: 2011 m. Europos krepinio čempionatas – 37-tas vyru Europos krepinio čempionatas, kuris vyko 2011 m. rugpjučio 31 d. – rugsejo 18 d. Lietuvoje.) Rakta˛od˛iai. Sporto renginys, paslauga, ekonomine nauda. [Iš leidinio]